فــریــــآدآااآ


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من بهترین وبلاگ خوش آمدید. این وبلاگ تاسیس شده است تا تمامی نیاز های شما را در دنیای اینترنت بر طرف کند. سعی کنید هر روز به بهترین وبلاگ سر بزنید زیرا مطالب این وبلاگ روزانه آپدیت میشود.شما میتوانید نظرات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.با تشکر نویسنده بهترین وبلاگ خاک زیر پای همه شما سید علی.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین وبلاگ و آدرس thebestweblog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 379
:: کل نظرات : 6

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

بهترین وبلاگ در جهان THE BEST WEBLOG

فــریــــآدآااآ
19 تير 1393 ساعت 15:1 | بازدید : 142 | نوشته ‌شده به دست سید علی | ( نظرات )

  

          دِلَــکَـــــــم . . .

         بگــذآر بنویسم احسآسم رآ ، بدون هــــــــرآس از خوآنده شدن!

         بگذآر فریـــــآد بزنـــــم تآ انعـــکــآس صـــــدآیم در مــــن جــــآری شود !

         تآ انعکــــآس صـــــدآیم به من بگوید: "تو تنهآ نیستی" که فکر رهــآیی دآری !

        به من بگــو پَــر ِ احســـآسم رآ ، " رو بــه کـدآمـیـن آسمـان "پـــــروآز دهـم . . .

         نشــآنـــــم بده . . . و بــٌــگــذآر بـــآ یــکــ انگشتـــ اشــــآره ی تـو، ســر به هــــــوآ شوم !!!

       و بگذآر من ، به شـوق ِ خلــق ِ احسـآس ! بآ دلـی پر از ترنـم بآرآن بنویــسم ، تآ لحظـه های ِ دریـایی ام آرام گیرد ؛

         لمـــس کن! نوشته هآیی را که لمس نآشدنیســــت و عریآن ! 

         . . .

         آرامــــــشم . . .

         نبــضِ دستآنــت رآ به مــن بـده !

         و من . . . فــآرغ  از تمــآمِ خستگــی هآ و بــــی قــرآری هآااآ

         آمــــدن هآ و رفتــــــــن هآااآ . . .  بـــــــودن ها و نبــــــودن هآااآ

         سـَـر بـَر بــــــــآلشی می گــذآرم که پُـــر اسـتــ از رویــــآی ِ کـوچ ِ پرستـــویی مهــآجر !

         نگآهم رآ به سوی او  بافته ام !!!

         اما نجوایی با من می گوید: روی بالشی که از "مرگ" پرندگآن پٌــر استــ! نمی توآن خواب "پروآز" دید!  تو بگو ! مگر می شود ! ؟

 

          هر چند که در این فاصله ی  پنهآنی ، تنهآ دل تنگــ ترین لحظه هآی احسآسم بآ من استــــ !

         امـــآ ... !

         هیــــس دِلَکَــــم .. !

         سکــــــــــــــــوت کـن ... !

         ننـــویس از آمـــدن هآ و رفتـــن هآ

         ننــویس از روزهــآیی که دیگــر آرام نخواهنـــد گذشــتـــ . . .

         بگـــذآر این وآژه هـــآ در دریــــــآی احسآســـــــــم غـــــرق شوند !

         و من تنهآ از خوبی هآ بنویسم ، از چیزهـآیی که ابدی ستـــ  ... و مآندگــآر !

         یـــــــآدت هستــــــــ! ؟ خــودتــــ رآه آســــمــــآنی شدن رآ نشـــــــآنـــم دآدی !!!

         امــــــروز یک قاصــــدک آرزو دآرم! که خســــــتــه از یآدگــــــآری ِ ایــآم استـــ . . .

         دلــش هوآی "ماندنی شدن" رآ میخوآهـد . . . دلش "بـودن" می خوآهــد !

         می ســــپآرمش به بـــآد ،

          تآ برود و سهـــــــم دیگــــری شَــــوَد  !

         می سپـــــآرمــــــــــش به دســــــتآن مهـــــربآن ابرهــــــــآ! 

         تا بشود بآرآن ! و ببآرد بر من ! ... تآ شآید من زیــر قطـــره هآیش آرامش یآبم

         کآش برآی دلخوشی من هم که شده ببآرد ! و برآی وجودم، تـــآزگی رآ به ارمغــــآن آورد! 

         به من نگــــو خیـــــآل که خیــــس نمی شود ! . . . چرآ . . . ! بــــآور دارم . . . می شــــود !

         بآ من بگو ، بگو تا بدانم ، اگر قـــرآر استــ بآران ببآرد مرآقــبـــ آسمآن بآشم تآ بآز هم سهم دلٍ من بی قرآری نشود !

         بگذآر اٌمیــد در من جوآنه بزند ! آن وقتــ ، شآید همین بآرآن بشود نـقـــ ــ ــ ــطـه چیــ ــ ــ ــ ـن تـآ او . . . . . . . . . . . . . . .

  

               پ ن 1 : تو هم بگو! فریاد بزن تا حداقل انعکاس صدآیت به من برسد!

               پ ن 2 : وآی بعـــد از گذشتــ 8 مآه ! سلآااآم  !  :) امیدوآرم دل نوشته ی خوبی از آب دراومده باشه!!!

               پ ن 3 : ای آشنای لحظه های غریبانه ام سپاس برای آنچه به یادگار گذاشتی . . .

               پ ن 4 : فریآدآ !!! #دلم #معجزه #میخواهد !

               پ ن 5 : وقتی بدی میبینیم باید روی شن هآ بنویسیم تا به راحتی با جریان آب شسته شود . . . 

               لبخند بزن به رویشآن ! و بگرد دنبآل یک دل بزرگـــــــــــــــ ـــــــــ ـــ !

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: