خخخخ


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من بهترین وبلاگ خوش آمدید. این وبلاگ تاسیس شده است تا تمامی نیاز های شما را در دنیای اینترنت بر طرف کند. سعی کنید هر روز به بهترین وبلاگ سر بزنید زیرا مطالب این وبلاگ روزانه آپدیت میشود.شما میتوانید نظرات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.با تشکر نویسنده بهترین وبلاگ خاک زیر پای همه شما سید علی.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین وبلاگ و آدرس thebestweblog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 379
:: کل نظرات : 6

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 20
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 20
:: بازدید ماه : 121
:: بازدید سال : 1017
:: بازدید کلی : 21144

RSS

Powered By
loxblog.Com

بهترین وبلاگ در جهان THE BEST WEBLOG

خخخخ
12 تير 1393 ساعت 12:52 | بازدید : 278 | نوشته ‌شده به دست سید علی | ( نظرات )

        طرز تهيه پسر ايروني:                                                                                               


گوشت, پوست و استخوان: به طور ميانگين 15کيلوگرم

چربي عضله نما: 60کيلوگرم

تافت و چسب مو : 3 قوطي

قدرت زبون بازي : 72ساعت بي وقفه
دروغگويي: 20بار در ثانيه

قدرت ابراز علاقه: 60 اسب بخار

قدرت پيچوندن : 30دور در دقيقه

تنبلي: عصاره ي 70 آدم فراخ

صبر و شکيبايي: در اين مورد ذائقه اي مي باشد

قدرت حرکت چشم:380 درجه در همه ي جهات



اینایی که میگن پول خوشبختی نمیاره.

آقا بیاید و منو بدبخت کنید.

اینقدر بهم پول بدید تا به خاک سیاه بشینم.

نامردم اگه اعتراضی کنم...........!!!!


مامانم میخواست زنگبزنه به خالم شماره رو شتباه گرفت

یارو گوشی رو اون ور برداشت گفت بله؟

مامانم هول کرد گفت :ببخشید مثل اینکه معذرت میخوام


سازنده فتوشاپ باید اسمشو میذاشت

.

.

.

.

ستار العیوب


پــــول مــیــذاری تــو مـــوســســـه ورشــکــســت مــیــشــه

مــیــذاری بـــانـــکــــ اخـــتــلــــاس مــیــکــنــن

مــیــدی بــه مـــامـــانـــت پـــس نــمــیــده بـــهــت

پــیــش خـــودتـــــ نــگـــه مــیــداری خــــرج مــیــشـــه

خـــو پـــس مــا چـــه غــلــطــی بــکــنــیــم‌؟!



هیچ لذتی بالاتر از خندوندن فرد در حال نماز نبود !                                                                             


خدایا مارا ببخش و بیامرز خعلی از این کصافت کاریا کردیم



ب مامیم میگم :شام چی داریم؟

میگه :آنچه گذشت!

میگم :غذای جدیده؟

میگه :عارع...

میگم :خوحالاچیاداره توش، واسه سلامتی خوبه؟

میگه :هرچی تواین هفته پختمو کوفت نکردی قاطی کردم دوتا تخمرغم زدم

و مث کتلت سرخش کردم!اگه اینم کوفت نکنی فرداشب پس ازسالها داریم.*グーミン* のデコメ絵文字



من آخر نفهمیدم اینکه هی تو اخبار میگن : “وی خاطر نشان کرد” یعنی چی ؟!

این “وی” کیه که هی خاطره رو نشون میکنه ؟

پس کِی میگیرتش ؟! چرا با عواطف دختر مردم بازی میکنه ؟



بابام اومد تو اتاقم یه دﻓﻪ ﻗﺎﻃﯽ ﮐﺮﺩ ﮔﻔﺖ:

ﭘﺎﺷﻮ ﺍﺯ ﺟﻠﻮﯾﻪ ﺍﻭﻥ ﺻﺎب ﻣﺮﺩﻩ!خجالت نمیکشی؟

صب تا شب؛شب تا صب وِلی اون تو؟؟

گفتم:پدر من وِل چیه؟ من اینجا همش تحقیق میکنم!

نمره میدم؛تائید میکنم؛نظرخواهی میکنن نظر منو میخوان!وجودم لازمه!

گفت : ببینم مثلا چی؟

آقا چشمتون روز بد نبینه تا رفرش کردم

یه دختره با یه تاپ و یه ژست خفن

اومد روی صفحه بالاشم نوشته بود:

به هیکلِ ساناز جون از یک تا بیست چه نمره ای میدی؟

هیچی دیگه ... همچین زد پسِ کله م ساناز جون اومد تو بغلم




وحشت ناک ترین پیامک سال که قلب هزاران نفر را شکست :

سبد کالایی دولت به شما تعلق نمی گیرد




یکی از فانتزی هام این بود تو دانشگاه رشته کشاورزی بخونم....

بعدش گوجه فرنگی و خیار و کلم و کاهو و....

به هم پیوند بزنم درخت سالاد پرورش بدم




تا حالا دقت کردین
.
.
.
.
.
.
.
نکردین...؟؟؟؟؟

خب دقت کن دیگه... خواهرم... برادرم...

دوست عزیز.... همیشه تو زندگیت دقت کن....

چرا همیشه از همه چی بی دقت میگذری...؟؟؟؟




من که رکیک ترین فحش بابام ” دیوانه “

و مستهجن ترین حرف مامانم ” بی شخصیت ” بود شدم این!

خدایا خودت به ما رحم کن ... بچه های ما چی میشن !




من نمیدونم این بچه خرخونا وقتی ازدواج کردن وبچه دارشدن

از چه افتخاراتی میخوان واسه بچه هاشون تعریف کنن ؟!

دِ آخه یه فرار از مدرسه ای ،

یه کتک خوردن از ناظمی ،

یه واحدهای پاس نشده ای

یه دعوا و بزن بزنی ،

یه چیزی باید باشه که با هیجان تعریف کنن عاخه!!!

خوش به حال بچه های خودمــــون




از وقتی از «تن تاک» استفاده میکنم

زندگیم از این رو به اون رو شده

درس بچه هام بهتر شده

اخلاق همسرم خیلی خوب شده

سوراخ لایه ازون کوچیکتر شده

دیگه شامپو چشممو نمیسوزونه

تازه پوستم شادابتر شده

انتن دهی گوشیمم دو برابر شده

سرعت اینترنتم فوق العاده شده




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: